www.domainesia.com

Bila Mandi Bersama Suami, Isteri Sanggup Pahala Menyerupai Sedekah 1000 Ekor Kambing!


Bercerita ihwal mandi, itu memang menjadi aktiviti wajib setiap antara kita untuk membersihkan diri. Malah sebagai ibu, kita juga sudah biasa memandikan bawah umur semasa mereka kecil.

Namun perasan atau tidak, ada satu kasus yang antara kita jarang hendak lakukan lebih-lebih lagi sehabis berusia.
Apakah ditu? Ia adalah mandi dengan pasangan.

Mungkin kalau ada yang pernah buat pun sekadar di awal-awal perkahwinan sahaja. Namun bila usia perkahwinan semakin matang, terasa segan dan malas pula untuk terus melaksanakan aktiviti nan romantis ini.

Sebenarnya, alangkah ruginya kita sebagai isteri bila tidak mengekalkan amalan mandi bersama suami. Nak tahu apa sebabnya, jom semak!

5 Manfaat Mandi Bersama Pasangan


Cara untuk infinit romantis memang banyak, dan salah satu daripadanya yaitu dengan mandi bersama. Apabila suami dan isteri melaksanakan aktiviti privacy tampaknya ini yang dilakukan bersama-sama akan menambah keharmonian dan romantisnya hubungan di dalam rumah tangga sanggup dikekalkan.

#2 Bentuk tubuh lebih menawan

Tidak dinafikan bila bentuk tubuh semakin kurang menarik boleh mengakibatkan sesetengahnya berasa aib untuk mandi bersama. Namun jangan jadikan ini alasan tetapi jadikan ia sebagai semangat untuk berusaha menjaga bentuk tubuh dengan sebaik mungkin semoga terlihat tepat di mata pasangan.

#3 Dapat pahala mirip sedekah 1000 ekor kambing kepada fakir miskin.

#4 Tubuh lebih bersih

Setuju atau tidak, bila mandi bersama tolong-menolong lagi gampang untuk kita sanggup membersihkan diri? Apa tidaknya, ketika mandi bersama itulah bolehlah suami tolong sabun dan gosok pada bahagian-bahagian tubuh yang tidak dijangkau oleh tangan kita sendiri.


Kalau sesiapa yang belum pernah mandi bersama, baik cuba kini dan rasa kesannya. Biasanya selepas mandi bersama suami anda akan rasa lebih hening dan bebanan atau tek4nan kerja akan hilang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Islamik Info

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @IslamikInfoMedia


Sumber : Keluarga

Posting Komentar

Post a Comment (0)

Lebih baru Lebih lama

BISNIS FUN

20rb
Tuyul Online